PaperCap Veri Yakalama Sistemi

PaperCap, belgeleri akıllandırarak otomatik belge işlemeyi sağlar. Formlardan, yazışmalardan, sözleşmelerden verileri anlamdırarak dışarı aktaran bir platformdur. İhtiyaç duyulduğu anda hangi formatta olursa olsun bilgileri kağıttan yakalayıp, otomatik doğrulayarak doğru kararlar ve aksiyonlar almanızı sağlar.

HEPSİ BİR ARADA EN YÜKSEK DOĞRULUKTA ÇALIŞAN %100 YERLİ ve MİLLİ OCR / ICR SİSTEMİ

  • Tüm kaynaklardan akıllı veri ayıklama
  • Farklı formattaki belgeleri otomatik sınıflandırma
  • Belge görüntülerinin güvenli olarak dijital arşivde toplanması
  • RPA, CRM, ERP, BPM, ECM, HR sistemleriyle entegre çalışma
  • Üstün veri doğrulama ve kontrol,
  • İşlem şeffaflığı ve öngörülebilirlik
  • Elle giriş maliyetinin minimuma indirilmesi
  • Kredi kartı başvuruları, anketler, sigorta tazminatı talepleri, IK evrakları ve daha birçok form için otomatik veri yakalama
  • Çalışanlar ve departmanlar arasında kolayca belge paylaşımı